Ce este exact Cabina Foto/ Photo Booth?

ShootMyParty Photobooth este o cabina foto deschisa, compusa dintr-un fundal, in fata caruia se afla cabina foto in sine, ea contine un aparat foto profesional, blitz, touschscreen, imprimanta profesionala ce foloseste tehnologia Dye Sublimation. Nu folosim imprimante cu cerneala.

Fotografiile printate se primesc pe loc?

Absolut. Toate fotografiile realizate la cabina foto sunt printate aproape instant (12 secunde) pe hartie fotografica folosind cea mai noua tehnologie; sublimarea termica, rezultand printuri de calitate la rezolutie mare.

Primim o copie a fotografiilor digitale?
Toate fotografiile realizate la cabina foto le primiti pe transfer a doua zi.

Exista o limita la fotografii sau printuri?

Nope. Nu exista nici-o limita, toate pachetele noastre beneficiaza de print si fotografii nelimitate.

Ce marime au fotografiile?
 Printul standard consta in doua strip-uri de 10cm x 7.5cm ce contin 3 sau 4 imagini in functie de design, aceasta varianta este cea mai populara, ea aminteste de inceputul cabinelor foto. De asemenea oferim si printuri 10 cm x 15cm, in functie de dorintele si nevoile dumneavoastra.

De cat spatiu aveti nevoie pentru instalarea cabinei foto?
Avem nevoie doar de 2m x 2m. Langa cabina foto se mai monteaza o masa pentru recuzita (ochelari, masti, jobene, etc).

Cat dureaza montarea cabinei?
Instalarea poate dura intre 30 si 45 de minute. Echipa noastra va fi prezenta la eveniment cu cel putin o ora inaintea inceperii, pentru a se asigura ca toate echipamentele sunt in stare perfecta de functionare in momentul receptiei. Acest timp nu este contorizat in orele de functionare ale cabinei, deci nu reprezinta un cost suplimentar pentru dumneavoastra.

Fotografiile se pot personaliza cu numele noastre?

Desigur. Beneficiati de un design personalizat, folosind numele vostru si alte elemente de design alese de voi. Putem incorpora in fotografii aproape orice 🙂

Se poate opta si pentru album foto / Guest Book?
Ce este guest book-ul? Este un album in care invitatii lipesc fotografiile facute la cabina foto, langa care va lasa o urare sau un text haios.

Cate persoana incap in poza?
In general intre 1-8 persoane. (dar am vazut inghesuindu-se si mai multi 🙂

Ne puteti oferi asistenta pe parcusul evenimentului?
DA! Pe tot parcursul evenimentului un reprezentant al echipei noastre o sa fie alaturi de dumneavoastra pentru a se asigura ca totul decurge perfect.

Oferiti recuzita?
Da, absolut. Va oferim o varietate mare de palarii haioase, ochelari, mustati, masti.

Care sunt taxele de transport?

Transportul este gratuit in Bucuresti si zonele limitrofe pe o rază de 50 km. Pentru alte localități se achita cheltuielile aferente transportului 8L/100KM si cazarii timp de 1 noapte.

Este necesara plata unui avans?

Percepem un avans de 50 EUR pentru a rezerva data evenimentului tau.

Vreau sa rezerv, cum procedez?

Avem mai multe variante.

  1. Accesati pagina REZERVA ACUM
  2. Telefonic: 0761 480 451
  3. Mesaj privat pe Facebook